Volkswagen 258 beygirlik gücü ile ailenin en güçlü aracı olan Amarok Aventura 3.0 litre V6 TDI 258 PS satışa sundu.

Bu versiyonda göze çarpan yeniliklerden biri Canyon ve Highline donanım seviyelerinde standar olan Titanblack” tavan kaplaması bu versiyonda standart olarak geliyor. Ayrıca yeni Amarok 34 PS daha fazla güce sahip.

3.0 lt V6 motoru ile sınıfının en güçlüsü

Yeni Amarok Aventure V6 motor 3.0 Litre turbo ve dizel. 258 PS güç üretirken 580 Nm torku ile en güçlü olma özelliğini kazanıyor. Bu sınıfında yalnızca Amarok ailesinde sunuluyor.

Otomatik şanzımanı ile sürekli 4 çeker motora sahip 4MOTION, yeni Amarok Aventura'da yine standar olarak sunuluyor. Aventura'a 8 ileri vitesi bulunuyor, 100 km 'de 8,4 litre birleşik yakıt tüketimi sağlıyor ve 8.vites sayesinde düşük devirde yakıt tüketimini azaltırken, kabin içine gelen sesi de azaltıyor.

Amarok Aventura Lüks ve Koforlu İç Tasarımı

Aventura'da standart olarak sunulan iç tasarım özellikleri lüks ve konforu bir araya getiriyor. 

  • Koltuklar: 14 yöne ayarlanabilir elektrikli sürücü ve ön yolcu koltuğu
  • Koltuk ısıtması
  • AGR sağlık merkezi tarafından sertifikalı ön koltukları sağlıklı oturuş sağlıyor
  • Koltuklarda Nappa deri kaplamalar
  • Isıtmalı ön cam yıkama
  • Renkli yol bilgisayarı 
  • Direksiyon kenarı vites kumandası
  • Paslanmaz çelik gaz ve fren pedalları

öne çıkan özellikler arasında.

Amarok Aventure Dış Tasarım

Göze çarpan özellikleri sıralayalım

  • Bagaj boyunca uzanan sportif bar
  • 20 inç alüminyum jantlar
  • bagaj havuzu
  • Yan aynalar elektrikli ve katlanabilir
  • Ön sis farları
  • Aydınlatmalı yan basamalar
  • Ravenna mavisi de yalnızca Amarok Aventura versiyonunda sunuluyor

Teknolojik Yenilikler

  • 6.33 inç dokunmatik ekranlı radyo
  • USB
  • CD Çalar
  • AUX-in 
  • Bluethooth
  • SD Kart girişi
  • Akıllı telefon radyo-eğlence sistem entegresi "APP Connect"
  • Sesli kontol ile telefon arama komutlarını kontrol ediliyor.

Amarok Aventure Güvenlik

Araçta önde 17 ve arkada 16 inçlik fren aksları bulunuyor, bu akslar sayesinde yüklü dahi olsa kısa fren mesafelerinde durabiliyor.

Araçta standart olarak sunulan "İkincil Çarpışma Önleme Asistanı" sayesinde ilk çarpışmanın ardından ikinci olası bir çarpışmayı önlemek için otomatik fren yapıyor. Tabi bu frenlemeyi de iki bağımsız sensörü sayesinde çarpışmanın şiddetini ölçerek yapıyor. Çarpışma yeterince şiddetliyse aracı frenleyerek hızını 10 Km/s 'ye kadar düşürüyor. Frenlemeden sonra sürücü aracın kontrolünü istediği zaman devralabiliyor. Lastik basıncı görüntüleme sistemide araçta standart olarak sunulan diğer bir özellik.